Mengada dengan Arnab Angora









makan arnab angora
makan arnab angora

abaikan muka baru bangun tidur diatas… hik hik hik.. dah lama rasanya tak memain dengan arnab angora disebabkan sibuk memanjang dengan kerja dan program dan pagi jumaat ini bangun tidur terus teringatkan arnab.. dengan sepantas kilat terus sambar makanan arnab dan terus ke kandang arnab..

bila nampak tuan dia arnab angora terus datang serbu macam seminggu tak makan padahal setiap pagi bagi je makan.. heee dah lama tak kasi makan kat tangan so pagi ni memang niat nak mengada-ngada dengan arnab.. tapi masa tak mengizinkan so kasi makan atas tangan jela sambil usap kepala arnab.. heeee..

arnab angora
arnab angora

bila nak tangkap gambar arnab angora ni sibuk dok posing macam paham je apa tuan dia nak buat.. siap berdiri nak tengok kamera.. mana la dia belajar posing macam ni.. hik hik hik.. sabor jelahh..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.