Sungai Chiling Kuala Kubu Baru





sg chiling kkb
sg chiling kkb

melihat permandangan dan air terjun sungai chiling dah membuatkan kita teruja untuk datang merasainya sendiri itulah yang aku rasakan bila melihat gambar ini di google apabila rakan baik ajak meredah sg chiling ahad lepas.

perasaan teruja dan gembira bila dapat tau ada air terjun yang menarik di sekitar kuala kubu baru. Walaupun perjalanan agak jauh dari kuala lumpur tidak menghalang aku dari bersetuju dengan perlawaan member untuk melepak di sg chiling ahad lepas. Tapi selepas beberapa jam bersetuju untuk melepak di sg chiling aku terpaksa membatalkan niat untuk kesana kerana ayah tidak berapa sihat dan perlu ke hospital untuk diambil darahnya.

nampak gayanya terpaksa baca dari blog-blog lain jela pengalaman ke sg chiling ni.. nak merasa sendiri tak dapat.. mungkin suatu hari nanti aku akan kesana juga selepas ayahku mulai sihat seperti biasa.. tapi aku tetap bersyukur kerana tidak ke sana pada hari ahad lepas kerana hujan lebat dari pagi smpai ke tengahari.

Kebetulan pagi itu ada siaran mengenai sg chiling di TV3 dan pengacara terpaksa berpatah balik dari meredah hutan kerana hujan lebat dan jalan licin. yeahhh.. nasib baik tak pergi.. ada hikmah juga.. kalu tidak sesia je pergi tak boleh nak masuk :)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.