Selamat Hari Lahir Abah









selamat hari lahir

Semalam merupakan hari lahir my abah hero keluarga kitaorang. Pagi santai santai makan mee goreng gitu buat macam tada benda tengahari sikit terus keluar dengan adik pergi pusing pusing cari kek tak sangka kek yang dicari habis aja sampailah kedai yang ke 3 baru jumpa kek yang dicari.

kek ni memang sedap so berbaloi baloi cari sampai 3 kedai.. nasib la kat sini kedai kek dia dekat dekat je so takla la letih memusing. Pergi cari kek dengan baju biasa dengan sluar 3/4 bila duk pilih kek tanya tanya dekat manager tuh elok nak beli dia blah tinggalkan kitaorang agak kurang asam gak la.. then promoter dia mai dekat kitaorang tanya..

promoter : nak berape slice ?
adik : 1 biji
promoter : 1 slice ke ?
adik : 1 biji (sambil gaya tangan)
promoter : 1 takda yang tinggal bawah tuh ja

cehh.. ingat mewah sangat gaya tanya macam belagak tapi sebijik kek pun tarak..

bila pergi ke kedai ke 2 pun sama mesti dia tanya nak 1 slice ke ? heran juga memang dah ada dialog ke untuk kedai kek ni ? bila orang datang je tanya nak 1 slice ke ? bila cakap nak sebijik kek pun diulang lagi nak slice kek ke ? bila mintak sebijik pun takda juga..

den pergi ke kedai ketiga terus mintak kek ni sebijik malas nak cakap banyak penat da pusing pusing tapi sebijik kek takda dengan promoter tak mesra pelanggan muke masam tengok pun rasa macam malas je nak beli nasib la birthday abah so beli gak la..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.