Kisah Pertama Kali Main Tenis









tenis
tenis

Kisah Pertama Kali Main Tenis – Nampak macam mudah bila tengok orang main tenis dalam tv alaaa.. macam main badminton dan ping pong asal masuk ja pukul balik tempat lawan. NAMPAK MUDAH bukan ?

TENGOK dan MAIN 2 benda berbeza. Sebelum main aku pun fikir benda yang sama alaaa main tenis senang jaa.. pukul ja macam main badminton tapi bila dah main.. adehhh lagi letih dari main badminton. First time main tenis minggu lepas di tempat kerja baru itupun kawan tempat kerja ajak. Kalau tidak sampai ke tua la tak pernah main tenis.

Main tenis memang lebih kurang main badminton tapi lebih teruk dari badminton.. badminton bulu tangkis ringan kalu pukul pun takda la laju sangat nak kejar tapi bola tenis berat kalu pukul memang jenuh nak kejar.. nak return bola pun tangan kena kuat.. kalu tidak memang tercampak la raket tenis tu..

main tak sampai sejam tapi berpeluh dah 3 baldi aku tengok.. tapi memang seronok gak laa.. tak sabar nak cuba main lagi lain kali.. hopefully ada peluang main lagi..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.