Jawatan Kosong Jabatan Imigresen Malaysia





suruhanjaya perkhidmatan awam SPA
suruhanjaya perkhidmatan awam SPA

Jawatan Kosong Jabatan Imigresen Malaysia – Bagi mereka-mereka yang masih belum mempunyai pekerjaan tetap anda dipelawa untuk memohon jawatan ini ramai diantara rakan-rakan anda sudah mempunyai pekerjaan tetap dan sudah berkahwin anda bila lagi ? Usah terlalu memilih pekerjaan sambar apa yang ada dahulu dan apply kemudian untuk jawatan yang lebih baik.

Mungkin anda ada pelajaran yang baik dan ijazah bergulung tapi sudahkah anda mendapatkan pekerjaan ? masih mencari ? sudah berapa tahun anda mencari ? admin ada beberapa rakan yang ada ijazah bermula dengan jawatan kecik sementara menunggu jawatan yang lebih baik.

Peluang pekerjaan di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia sebagai Pegawai Imigresen Gred KP17 di Jabatan Imigresen Malaysia sebanyak 437 kekosongan jawatan yang perlu diisi sebelum 20 September 2015 (ahad) jam 11.59 malam.

Pendaftaran permohonan jawatan adalah sepanjang masa dan hanya diterima melalui online sahaja. Sebarang surat menyurat dan penghantaran resume tidak diperlukan. Tempoh sah laku permohonan adalah lima tahun. Urusan pengambilan adalah tertakluk kepada kekosongan jawatan yang dilaporkan oleh Kementerian/Jabatan dan hanya calon yang berjaya melepasi tapisan akan dipanggil temu duga.

Mencari individu untuk menyertai perkhidmatan awam yang mempunyai ciri-ciri cepat, tepat, integriti, produktif, kreatif, taat setia kepada organisasi dan bersifat sedia membantu. Sekiranya anda ada ciri-ciri tersebut cepat memohon sekiranya tiada sila tambahkan ciri-ciri itu dalam diri anda.. takyah nak banyak alasan sangat.. isi ja dulu.. ada rezeki atau tidak kita berserah sahaja.

KENYATAAN JAWATAN KOSONG

untuk memohon sila layari website Suruhanjaya Perkhidmatan Awam

bagi mereka yang belum mendaftar untuk memohon anda boleh DAFTAR DISINI

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.