Escape Theme Park Penang





escape penang
escape penang

Escape Theme Park Penang. Bagi mereka yang sukakan aktiviti lasak dan mencabar Escape Theme Park Penang merupakan lokasi terbaik untuk dicuba oleh anda sekeluarga. Pelbagai aktiviti yang terdapat di Escape Park untuk dewasa mahupun kanak-kanak sesuai untuk aktiviti keluarga. Antara lokasi yang patut anda pergi bila anda bercuti di Penang.

escape park
escape park

tiba di Escape Theme Park seawal 10 pagi dah ramai yang beratur untuk beli tiket masuk ke taman tema. Plan nak pergi hari isnin tak ramai orang tapi dapat tau dari pakcik google Isnin tutup so terpaksa pergi hari ahad. Berasak sikit la anak mami pun ramai wooo.. aumm :)

Tips Elakkan dari berkunjung di hari minggu terutamanya waktu tengahari kerana anda terpaksa beratur panjang untuk bermain game-game kegemaran. Sekiranya pergi dihari minggu datang awal so anda boleh main banyak game sebelum lebih ramai tiba di tengahari.

escape penang
escape penang

Antara Aktiviti yang menjadi pilihan setiap pengunjung disini. Terdapat 3 level untuk di cuba dan level ke 3 adalah level yang paling susah sekali. cenggini haa terbaikk..

pengalaman naik gelongsor guna pelampung agak menggerunkan punyalah laju naseb tak menjerit waktu rakam video sempat control macho last ending baru jerit sopan hahaha.. gilee..

Pastikan anda berpakaian sukan dan berkasut untuk melakukan aktiviti disini.

Waktu Operasi : 9 am – 6 pm
Hari Operasi : Selasa – Ahad
Lokasi : 828 Jalan Teluk Bahang 11050, Penang, Malaysia
Email : Info@escape.my
Contact : 04 881 1106/3106

Harga Tiket : RM 72 (dewasa)

PERHATIAN : Kebanyakan aktiviti disini memerlukan anda berada dibawah 120kg berat badan.

untuk lebih jimat anda boleh beli tiket online di www.escape.my

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.