Setiap Orang Berhak Memilih Jalan Sendiri









Setiap Orang Berhak Memilih Jalan Sendiri. Heran ! Heran ! Heran ! Setiap orang diberi peluang untuk membuat keputusan terbaik untuk diri sendiri tapi masih sibuk nak tentukan jalan hidup orang lain walaupun tiada kaitan dengan kehidupan kita. Siapa kau ?

abgferoz
abgferoz

aku rasa semua orang dah diberi peluang untuk pilih cara hidup dan gaya mereka sendiri tapi masih ada lagi yang masih nak menyibuk untuk pilih cara hidup orang lain sampaikan duit, pakaian mahupun gaya pun sibuk nak tentukan untuk orang lain. YES nasihat tak salah tapi yang salah bila nasihat depan ramai orang. Itu dipanggil meng’AIB’kan orang.

Nasihat ? aku rasa nasihat tu terpulang kepada individu tu sendiri nak terima atau tidak tak perlu dipaksa SEBAB ? belum tentu nasihat yang kau beri tu boleh diterimapakai kerana kau dan aku sama manusia biasa yang tak lari dari kesilapan walaupun kita rasa kita betul tapi belum tentu kita betul.

MOTIF ? Taknak balas depan kang macam-macam keluar so luahkan kat sini stalker ramai :)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.