Kinta RiverFront Walk Ipoh





Kinta RiverFront Walk Ipoh. Terletak dihadapan Kinta Riverfront Hotel & Suites, Kinta Riverfront Walk Ipoh menjadi tarikan masyarakat sekeliling bila tiba waktu malam untuk beristirehat dan merehatkan minda bersama seisi keluarga.

Kinta RiverFront Walk Ipoh

Kinta Riverfront Walk
kredit : http://jeffreychong.blogspot.my

Cantik terasa sayang pula terlepas peluang untuk jalan sepanjang sungai untuk melihat keindahan malam disebabkan hujan sewaktu menginap di hotel kawan. Walaupun tengah malam masih ada lagi orang sekitar yang berjalan sepanjang sungai. Terdapat juga aktiviti berbasikal disepanjang sungai mungkin juga ada yang menyewa basikal kerana terdapat basikal panjang untuk dikayuh beramai-ramai.

Kinta River WalkHanya dapat melihat dari tingkat 13 hotel disebabkan oleh hujan dan kaki sakit balik hiking bukit kledang. Lampu dah kurang menyerlah berbanding sewaktu mula-mula menjadi tarikan. Diharap ada pihak yang sudi untuk menyerikan semula riverfront walk ni agar menjadi pusat perlancongan dan tarikan masyarat untuk beriadah.

Sekiranya jalan-jalan di ipoh jangan lupa singgah RiverFront Walk menikmati keindahan malam dengan lampu seperti i-city shah alam.

Lokasi :Jalan Lim Bo Seng, 30000 Ipoh, Perak, Malaysia
Berhadapan : Kinta Riverfront Hotel & Suites

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.