Resepi Nasi Goreng Daging Masak Merah





Resepi Nasi Goreng Daging Masak Merah. Sejak kerja shift malam ni macam-macam jenis makanan dah aku makan dan antara yang paling digemari adalah Nasi Goreng Daging Masak Merah. Selalunya lokasi pilihan adalah sekitar kampung baru.

Resepi Nasi Goreng Daging Masak Merah

nasi goreng daging masak merahKampung baru antara lokasi paling banyak kedai dan restoran makanan yang dibuka sehingga lewat malam dan yang paling menarik adalah kg baru dekat dengan tempat kerja aku.

So bila shift malam waktu rehat memang keluar sekejab untuk tapau makanan untuk dimakan ditempat kerja. Apa yang menarik dengan nasi goreng daging masak merah ni adalah kuah dia yang sedap dan dagingnya yang lembut membuatkan rasa sentiasa tak cukup bila makan.

Rasa macam nak cari resepi untuk masak sendiri dia punya sedap tu. Tapi risau pula bila masak sendiri takut nanti seminggu tak selere nak makan hahaha.

Lokasi ? sorry lah terlupa nama kedai sebab selalunya mintak kawan yang belikan kalau beli sendiri pun ikut kawan so memang tak ingat sangat jalan ke sana hahaha.

akhir bulan ni kerja shift malam lagi rasa macam nak repeat sekali lagi nasi goreng daging masak merah dia harap-harap teringat laa kalu tidak makan burger jela.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.