Live Sinopsis Coffee Prince Fattah Amin Janna Nick





Live Streaming Sinopsis Coffee Prince Fattah Amin Janna Nick. Nantikan full episod drama adaptasi K-Drama Sinopsis The 1st Shop of Coffee Prince yang akan mula ditayangkan pada 27 November 2017 setiap Isnin hingga Khamis 10 malam di Slot Mega Drama Astro Ria HD. Fattah Amin, Janna Nick, Fahrin Ahmad, Diana Danielle & ramai lagi.

Live Sinopsis Coffee Prince Fattah Amin Janna Nick

my coffee prince

The 1st Shop of Coffee Prince juga dikenali sebagai Coffee Prince) ialah sebuah drama bersiri Korea Selatan tahun 2007 dibintangi oleh Yoon Eun-hye, Gong Yoo, Lee Sun-kyun dan Chae Jung-an. Ia disiarkan menerusi saluran MBC bermula 2 Julai sehingga 28 Ogos 2007 pada hari Isnin dan Selasa pukul 9:55 malam sebanyak 17 episod.[1]

Sinopsis The 1st Shop of Coffee Prince. Choi Han-kyul (Gong Yoo) ialah cucu lelaki pengerusi Bang of Dongin Foods, sebuah syarikat yang mempunyai perniagaan kopi berkembang maju. Dia tidak pernah ada suatu pekerjaan dan tidak menjaga tanggungjawab. Han-kyul mengakhiri perbualan dengan cinta pertamanya, Han Yoo-joo (Chae Jung-an), yang hanya melihat dia sebagai seorang kawan. Pergi Eun-chan (Yoon Eun-hye) ialah seorang tomboi berumur 24 tahun yang selalunya tersilap untuk seorang lelaki. Bapanya meninggal dunia apabila dia 16 tahun dan semenjak itu dia telah mengambil alih sebagai pencari nafkah dalam keluarganya. Bila pertemuan Han-kyul and Eun-chan, dia, bukan sedar yang dia seorang gadis, memutuskan untuk mengupah dia berlakon untuk menjadi kekasih gay dia supaya dia boleh keluar temujanji dengan pasangan tidak diketahui disusun oleh neneknya.

Selepas mendapat satu kata dua dari neneknya, Han-kyul mengambil alih kedai kopi tua keletihan, kemudian menamakan semula “Coffee Prince,” untuk membuktikan bahawa dia berkebolehan, kedua-dua kepada neneknya dan kepada Yoo-joo. Bagi menarik pelanggan wanita, dia hanya menyewa pekerja-pekerja lelaki cantik. Eun-chan, terdesak untuk wang, terus untuk menyembunyikan jantinanya mendapat satu pekerjaan di Coffee Prince.

Tidak lama lagi, perasaan mula untuk membangunkan antara Eun-chan and Han-kyul. Kerana Han-kyul tidak sedar yang Eun-chan ialah seorang wanita, dia mula mempersoalkan keseksualannya dan dibaling ke dalam huru-hara.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.