Sinopsis Live Seribu Rindu





Sinopsis Live Seribu Rindu. Selepas drama vila ghazara, Bermula hari ini drama Seribu Rindu lakonan sekali lagi azira shafinaz digandingkan pula dengan zul ariffin, fadlan hazim dan ramai lagi akan menemani anda setiap petang Isnin-Jumaat pukul 7 malam hanya di TV3.

Sinopsis Live Seribu Rindu

drama seribu rinduJUDUL : SERIBU RINDU
JUMLAH EPISOD : 28 episod
TARIKH TAYANGAN : 2018
SIARAN TV : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Zamri Zakaria
TERBITAN : Orangetree Production Sdn Bhd
PELAKON : Zul Ariffin, Azira Shafinaz, Mona Allen, Ku Faridah, Fadlan Hazim, Harris Baba, Fazlina Ahmad Daud, Hafizuddin Fadzil

WATAK PELAKON
Zul Ariffin sebagai Irfan
Azira Shafinaz sebagai Maisara
Mona Allen sebagai Damia
Ku Faridah sebagai Tokma
Fadlan Hazim sebagai Dr Airel

SINOPSIS SERIBU RINDU

Mengisahkan percintaan 3 segi antara Zul Ariffin (Irfan), Maisara (Azira Syafinaz) dan Dr. Ariel (Fadlan Hazim). Irfan merupakan seorang Chef yang sudah lama menyukai Maisara sejak kecil lagi. Kerana, Irfan sering berulang alik belajar memasak bersama Tok Ma yang merupakan nenek kepada Maisara. Namun, sebenarnya kepulangan Maisara ke kampung adalah disebabkan konflik yang berlaku antara dirinya dan Dr. Ariel.

Cinta Maisarah dan Airel, yang telah bersemai sejak zaman universiti lagi terhalang apabila, bapa Airel, Datuk Muiz merancang mahu menyatukan Ariel dan Damia, anak kepada rakan perniagannya. Konflik antara mereka semakin rumit apabila Irfan mengambil keputusan untuk mengahwini Maisara, tetapi Ariel muncul semula demi menagih cinta Maisara.

Sekiranya tidak dapat atau tidak keluar anda boleh KLIK SINI

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.