Tak Cukup Dengan Sampah Kini Taman Tasik Titiwangsa Dipenuhi Pampers Buangan





Tak Cukup Dengan Sampah Kini Taman Tasik Titiwangsa Dipenuhi Pampers Buangan. Belum habis dengan kes pembuangan sampah sekitar taman tasik titiwangsa yang baru dibuka kini viral terbaru pembuangan pampers kanak-kanak sekitar taman mainan tasik titiwangsa.

Tak Cukup Dengan Sampah Kini Taman Tasik Titiwangsa Dipenuhi Pampers Buangan

buang pampers

Menerusi laman sesawang facebook Noor Fazlina Rosley yang meluahkan rasa kecewanya terhadap pengunjung yang tidak bermoral dan tidak bertanggungjawab dalam memelihara alam sekitar terutamanya taman tasik titiwangsa yang baru siap sepenuhnya 15 disember lepas.

bukan hanya pampers, malahan najis manusia turut berada di merata taman. Turut sama pembuangan sampah di merata tempat. Belum termasuk pokok yang rosak dipijak serta bollard berlampu yang patah kerana manusia yang duduk diatasnya dan banyak lagi..

dalam masa yang sama beliau turut 𝗺𝗲𝗺𝗼𝗵𝗼𝗻 𝗷𝗮𝘀𝗮 𝗯𝗮𝗶𝗸 𝘀𝗲𝗴𝗲𝗹𝗶𝗻𝘁𝗶𝗿 𝗯𝗲𝘀𝗮𝗿 𝗸𝗮𝗺𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗕𝗘𝗥𝗛𝗘𝗠𝗔𝗛 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘁𝘂𝗿𝘂𝘁 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗵𝗮𝗴𝗶𝗮𝗻 𝗮𝗻𝗱𝗮 (𝗱𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗶𝘁) 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘀𝗮𝗺𝗮² 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗴𝘂𝗿 𝗱𝗲𝗺𝗶 𝗸𝗲𝘀𝗲𝗹𝗲𝘀𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗯𝗮𝗵𝗮𝗴𝗶𝗮𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗺𝗮. 𝗔𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗴𝗮𝗺𝗯𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗸𝗶𝗿𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝘂, pass kepada kami untuk kami kongsikan. Mungkin ini sahaja cara untuk mendidik — dengan menjadi mata dan telinga kami.

𝗕𝗔𝗡𝗧𝗨 𝗞𝗔𝗠𝗜 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗞 𝗕𝗔𝗡𝗧𝗨 𝗞𝗔𝗟𝗜𝗔𝗡 𝗗𝗔𝗟𝗔𝗠 𝗠𝗘𝗠𝗕𝗘𝗥𝗜𝗞𝗔𝗡 𝗣𝗘𝗥𝗞𝗛𝗜𝗗𝗠𝗔𝗧𝗔𝗡 𝗦𝗘𝗥𝗧𝗔 𝗙𝗔𝗦𝗜𝗟𝗜𝗧𝗜 𝗧𝗘𝗥𝗕𝗔𝗜𝗞. Sesungguhnya kami bersungguh-sungguh cuba menyiapkan projek ini sebaik-mungkin untuk menjadikan kalian manusia² yang berhemah dan penuh kasih-sayang, bukan yang sebaliknya.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.