Sinopsis Drama The Gadis TV3





Sinopsis Drama The Gadis TV3. Drama The Gadis dibintangi pelakon erynne erynna, yuna rahim, fatin afeefa, hun haqeem, syafie naswip dan ramai lagi merupakan drama arahan liyana jasmay terbitan mermaid studios akan mula ditayangkan di TV3 pada 10 April 2020 setiap rabu sehingga jumaat, jam 9 malam.⠀

Sinopsis Drama The Gadis TV3

erynne erynna

Sinopsis Drama The Gadis. Lisa lambat lagi ke sekolah tetapi seperti biasa, kawan baiknya Rocky memberi bantuan. Musuh ketat Lisa di sekolah, Mei Fen menjadi cabaran utama untuk merebut wang tunai biasiswa.

Lina di rumah buntu kerana wang tidak cukup untuk membeli keperluan rumah. Perasaan buntunya ditambah dengan perasaan risau apabila mendapat tahu rumah Nek Timah dirompak. Lina menjenguk Nek Timah dan bertembung dengan kekasih lamanya, Shazman.

Lisa ditegur Nad, kawan lama Lina dan juga cucu kepada Nek Timah. Lina nampak lusuh dan dia asyik bertanya kepada Nad tentang kehidupannya di KL. Nad kemudian ke rumah mencari Lina, namun Lina tiada. Dia mengajak Lisa keluar makan. Nad menerima panggilan dan mesej dari lelaki bernama Mika.

hun haqeem

Full Episod : The Gadis

Tonton Online Drama : Online The Gadis

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.